February 13, 2016

Sambutan Majlis Hari Ulangtahun Kelahiran Mom, Zura and Syukri

Baru-baru ini saya telah mengadakan Majlis Harijadi saya yang ke 35 tahun. Selari dengan sambutan kelahiran saya di bulan Febuari saya turut menyambut hari kelahiran ibu saya Pn Rosnah yang ke 63 tahun dan juga anak buah saya Syukri yang ke 14 tahun. Kami berkongsi menyambuat hari kelahiran iaitu di bulan Febuari. Anak buah saya 4 Feb, mak saya pada 11 Feb, saya pada 16 Feb.

Berikut ialah gambar suasana Majlis Ulangtahun Kelahiran kami.

Syukri, antisu, nenek


Achik, zura, syukri, mak

main-main suap kek

suap mak pulak

antara tetamu

Nak tengok lagi gambar sekitar majlis, boleh refer di facebook saya. Itu saja buat hari ini. Sekian, celoteh saya pada kali ini.. Sekian, wasalam.


No comments:

Post a Comment