May 16, 2011

Buku Menarik : Aku Mahu Saiz S oleh Ain Maisara

Masa minggu terakhir kuliah saya sempat menghabiskan buku novel kanak-kanak iaitu Aku Mahu Saiz oleh penulis terkenal sapa lagi kalau bukan kak Ain kita.. Saya meminjam dari anak buah saya Alicia (yang mummy dari Uk  belikan secara online)Memang ini buku kanak-kanak, tetapi yang dewasa ini pun seronok baca kisah di dalam buku tersebut.


Daripada buku tersebut saya mula minum air limau nipis pagi-pagi, amalkan sayur,buah-buahan dan berkadar sahaja makan nasi atau kabohidrat (jgn lebih) dan amalkan senaman. daripada situ saya tahu kita ada group kumpulan S dan dan kumpulan XL (nampaknya saya kumpulan XL la...) he..he... bagus juga baca buku ini, supaya boleh memotivasikan diri kita dengan diet dan menjaga pemakanan yang sihat.

No comments:

Post a Comment