March 8, 2013

Program JElajah Sabah Di Bawah Bayu JPNR UiTM Johor

Dah lama saya tak menulis blog.Jadi sekarang saya akan cuba mengaktifkan diri dalam menulis blog saya. Baru-baru ini saya baru balik dari Sabah, pada 26-29 jan 2013. Wah seronok betul rasanya berjalan lama tak berjalan jauh.

Saya selaku pegawai pengiring, bersama juga Cik Nor Ashikin, Pn Rafidah, ustaz Kamaruzaman dan juga En Rahim. Antara JPNr yang terlibat ialah seramai 19 orang. Program ini diadakan adalah untuk tanda saguhati pihak UiTM kepada pelajar jpnr di atas penat lelah dalam menguruskan jpnr.

Kami menginap di Asrama UiTM Sabah. Disana kami berkongsi pengalaman JPNR bersama dengan MPP UiTM Sabah. Kami banyak berkongsi tentang pengurusan nr, dan kami difahamkan diUiTM Sabah masih belum ada diwujudkan JPNR. Semoga perkongsian kami ini dapat memberikan kebaikan dan boleh dimanafaatkan bersama.



 
Inilah surat kebenaran kami ke Sabah...yeah...
 
 
Kenangan bersama Presiden JPNR2012 saudara Asri
 
Kenangan bersama JPNR dan Exco Saudari Nina

No comments:

Post a Comment