March 30, 2011

Ahli Keluarga Kami yang Baru

Baru-baru ini, kami telah menerima kedatangan baru ahli keluarga kami. Baby tersebut telah diberikan nama Imran al-Zikry. Along telah ditempatkan berpantang di rumah mak di Melaka.Selamat menjalani proses berpantang di Melaka.Semoga segalanya pulih sediakala...Mari kita lihat baby Imran yang comel dan baik hati..
baby Imran

Putih..macam Cina

Atok dah start timang..tong kantong kantong..

Baby Imran and kakak Cha


Tembam tak? selepas minum susu ibu..

Lena tidur lepas menetek susu
Segala persiapan telah disediakan untuk menyambut baby baru. Nenek diantara orang yang paling berperanan untuk menguruskan baby dan mama long yang berpantang. Panggil makcik mengurut. Makcik urut tu pernah keluar TV 1 dan TV 3 dalam rancangan Wanita Hari ini dalam tajuk apakah amalan selepas bersalin supaya selalu awet muda. Sempat saya menemuramah makcik tersebut. Ramuan jamu yang dibuat sendiri agar sentiasa nampak muda dan anggun. Cuma gambar makcik saya tak sempat rakamkan. Mari lihat rumah along yang baru siap selepas renovation.
Atok antara rutin menjaga kimi

Abg Umar

Peralatan baby

Kitchen along


Nenek sibuk menyiapkan menu bersalin

Cantik, ruang tamu yang luas

Sempat bawak kakak cha ke Kl

Bershoping di Sogo

Mari lihat iklan harga rumah di area Sg Buloh..
Kami sebelum berangkat ke Melaka. Kecoh bukan main. Yang nak berangkat kecoh nak mengangkat barang. yang cari barang tak jumpa, Yang tinggal dirumah kecoh dengan asik main. yang baby sibuk nak menangis...ish...macam-macamlah.... klu dah ramai-ramai nie..susah nak kawal keadaan..


Busu Memi dan Abg Amir pun datang

Papa tengah sayang baby Imran..

Kami sebelum berangkat pulang ke Melaka membawa mama long balik berpantang ke Melaka

No comments:

Post a Comment