March 24, 2011

Keluarga Md Kamdari Bin Hj Salleh

Terimbas kembali kenangan bergambar bersama keluarga pada suatu ketika dahulu. Di waktu hari raya menjadi tradisi kami sekeluarga bergambar. Mulalah memikirkan tema warna baju kami di hari raya. Seronok di ketika itu.
Keluarga En Md Kamdari dan Pn Rosnah
Along dari kiri, angah dari kanan dan saya duduk dari kiri
Gambar di ambil pada tahun 2007, waktu ini saya belum lagi berkahwin dengan En Mohd Fahmi. Belum ada Kimi. Insyallah raya pada tahun ini,saya akan tatapkan gambar terbaru gambar kami.

 Mari saya perkenalkan kakak saya yang sulung. Namanya Pn Rozeka Md Kamdari. Lahir pada tahun 1972. Berkerjaya sebagai peguam di syarkat guaman di Shah Alam. Berpengalaman lebih 10 tahun dalam bidang guaman. Berpendidikan Degree law di UKM dan Master Corporate Governance di UiTM Shah Alam.   Telah mendirikan rumahtangga dengan En Zunurain dan telah dikurniakan tiga anak lelaki. Anak terbaru masih belum ada gambarnya telah lahir pada 22 Mac baru-baru ini.  Mari kita berkenalan dengan keluarga Pn Rozeka.
Keluarga Pn Rozeka dan En Zunurain bersama anak-anak Umar Al-Zikri dan Shukri Al-Zikri




Keluarga Airunesa Kandari, En Douglas bersama anak-anak Alicia dan Ilhan
Manaka kakak kedua saya ialah Airunesa Kandari. Lahir pada tahun 1976 dan menetap di Seham, United Kingdom (mengikut suami) Sekarang sedang melanjutkan pelajaran di United Kingdom. Telah mendirikan rumahtangga bersama Douglas Sheils dan telah dikurniakan dua anak.

Inilah dia kami yang dahulu. Insyallah dengan bertambahnya cucu keluarga En Kamdari seramai dua orang makin bertambahlah ahli bilangan keluarga kami. Semoga keturunan-keturunan En Kamdari menjalani kehidupan di dunia dengan penuh keimanan...semoga kami dapat berkumpul semula ditempat yang sama di akhirat nanti...amin.....(Ya Allah ya tuhanku, selamatkanlah aku dan juga kaum keluarga ku.Semoga kami dapat berkumpul dan bertemu di syurgamu ya Allah..aminn...)

No comments:

Post a Comment